.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربی نساجی : واقعا خجالت‌زده هستم
حمید مطهری بعد از شکست نساجی مقابل نفت آبادان گفت: امروز واقعا خجالت زده هستم.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: واقعا با این بازی خجالت زده هستیم، چون صنعت نفت دو، سه موقعیت داشت که استفاده کرد.

او با بیان اینکه در کنفرانس خبری دیروز گفتم که نگاه ما نباید به جدول باشد، افزود: در کل هفته به بازیکنانم گفتم که توجه نکنید صنعت نفت در انتهای جدول است، اما مثمرثمر واقع نشد.

مطهری درباره میل کم تیمش به بازی رو به جلو در این دیدار گفت: کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که مدل بازی فوتبال تیمم اینطور نیست، برای خودم هم جای تعجب داشت.

او افزود:تیم ما در اوج آمادگی بود. ما یک اردوی خوب داشتیم و فوق العاده بودیم. در تمرینات و بازی دوستانه خوب بودیم. واقعا باید فیلم بازی امروز را با دقت ببینم. میل خواستن را امروز ندیدم.

مطهری با بیان اینکه بار‌ها به بازیکنانم گفتم که رو به جلو بازی کنید، گفت: مقصر باخت امروز بنده هستم و باید پاسخگو باشم.

سرمربی نساجی درباره اعتراض شدید به داوران این دیدار، افزود: بحث من اصلا داوری نیست که روی نتیجه تاثیر بگذارد. مدل داوری جوری است که تیم شما را عصبی می‌کند. مدل سوت‌های داور کیفیت بازیکنان من را پایین آورد.

او گفت: نساجی جزو شش تیم بزرگ ایران و تیم بزرگی است و باید داور بزرگ برای بازی‌هایش انتخاب کنند.

مطهری درباره افت کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، گفت: گروه ما واقعا اینجا زحمت می‌کشند. این زمینی نیست که باید با توجه به بودجه و هزینه‌ای که انجام شده است، باید درست می‌شد.

 

او افزود: این زمین الان انتظارم را برآورده می‌کند، اما در حد هزینه‌های انجام شده نیست. احساسم این است که این زمین عمر طولانی نخواهد داشت.

 

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه زمین چمن ورزشگاه وطنی هیچ وقت سبز نیست، گفت: باید به صورت تخصصی به زمین چمن رسیدگی کرد. زمین چمن فوتبال که فضای سبز نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.